Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009

Απόδειξη της εμπάθειας

Με τη πρόσφατη απόφαση της Περιφέρειας να ακυρώσει την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την αντιδεοντολογική αντικατάσταση μέλους του ΔΣ της ΔΑΕΑΝ της μειοψηφίας από άλλο της πλειοψηφίας, αποδεικνύεται η εμπάθεια της Δημοτικής Αρχής στο πρόσωπο μου και των μεθόδων που μετέρχονται.

Αιφνιδιαστικά, πραξικοπηματικά και κατά παράβαση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, με επιχείρημα την απαράδεκτη, καθοδηγούμενη και καθ’ όλα ψευδή δικαστική δίωξη μου, αρνήθηκαν την τοποθέτηση μου ως μέλος της ΔΣ της ΔΑΕΑΝ, με στόχο όχι βέβαια να διαφυλάξουν την λειτουργία της, αλλά για να διαιωνίσουν και να συγκαλύψουν όσα παράνομα, παράτυπα και αντικαταστατικά συμβαίνουν. 

Παράλληλα, στόχος είναι ο διασυρμός του ονόματος μου, η κατασυκοφάντηση, η προσβολή της προσωπικότητας και η κοινωνική μου απομόνωση. Αρχιερέας της μεθόδευσης ο ίδιος ο Δημήτρης Κουνενάκης, που με την δήθεν δημοκρατική του ευαισθησία, συχνά πυκνά μας παραδίδει και μαθήματα ήθους.

Σε καθεστώς συνενοχής συνεχίζουν να αρνούνται να διαφυλάξουν τα συμφέροντα της ΔΑΕΑΝ, συγκαλύπτοντας ακόμα και τώρα πράξεις του Γιώργου Βάρδα, που είναι ενάντια στο καταστατικό και τα συμφέροντα της εταιρίας. Να θυμίσω, πως στο παρελθόν έχει καταδικαστεί για συκοφαντική δυσφήμιση, γεγονός που δεν φάνηκε να έχει ληφθεί ποτέ υπόψιν από όσους τον έχουν σε περίοπτη θέση. Ισως βέβαια στους ηθικούς κανόνες κάποιων, αυτό να αποτελεί και προσόν…

Διαχρονικά, υπάρχει και ένα άλλο πρόσωπο με σοβαρή εμπλοκή και που είναι ο στενότερος συνεργάτης του Δημάρχου (Οταν έρθει η ώρα θα μιλήσω και για τον δικό του ρόλο).

Είμαι βέβαιος, πως μετά τις δικαστικές διαστάσεις που έχει πάρει το θέμα, θα αποκαλυφθεί πλήρως η αλήθεια. Πιστεύω πως η απίστευτη, άδικη και ανέντιμη ταλαιπωρία μου, θα έχει τουλάχιστον ως αποτέλεσμα να σταματήσουν επιτέλους μερικοί να θεωρούν και να διαχειρίζονται τον Δήμο ως τιμάριο τους, αδιαφορώντας για τα πραγματικά συμφέροντα του τόπου και των πολιτών.

Με την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω δημόσια, όλους και όλες που εθελοντικά και αφιλοκερδώς θέλησαν να μου προσφέρουν νομική υποστήριξη και συμβουλές. Πολλοί είναι και οι συμπολίτες που πέρα από προσωπικές ή πολιτικές σχέσεις (προερχόμενοι ακόμα και από τον χώρο της Δημοτικής Αρχής), καταδίκασαν την δίωξη μου, εξέφρασαν την συμπαράσταση τους διαφωνώντας με την ποινικοποίηση της κριτικής, και προσφέρθηκαν να βοηθήσουν με κάθε τρόπο στην αντιμετώπιση της πολιτικής δίωξης που υφίσταμαι.

Σ’ ένα απόφθεγμα του ο Γκάντι αναφέρει πως «Πρώτα σε αγνοούν, μετά σε κοροϊδεύουν, μετά σε πολεμούν και μετά νικάς». Εχουν φτάσει στον πόλεμο. Τους διαβεβαιώνω, και νομίζω το γνωρίζουν, πως θα τον χάσουν. 

Ηδη με τις πράξεις τους και την προσπάθεια φίμωσης μου, έχει αποδειχθεί το έλλειμμα δημοκρατίας και η αδιαφάνεια που υπάρχει στο Δήμο μας, αλλά και ότι φοβούνται την φωνή και την κριτική μου. Και μόνο αυτό, αποτελεί ήττα τους. Ας συνεχίσουν στον ίδιο ρυθμό. Στο τέλος, το μόνο που θα καταφέρουν είναι να με δικαιώσουν ακόμα και μέσα από αποφάσεις δικαστηρίων. Μόνο που μέχρι τότε, θα τους έχει δικάσει η ίδια η κοινωνία. Οι δημοτικές εκλογές, απέχουν έναν χρόνο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου